source Jako jedyni posiadamy największy i najtańszy serwis przyczep i lawet do samochodów w Warszawie i województwie mazowieckim. Naprawa przyczep samochodowych, serwis przyczep samochodowych, Naprawa i wymiana ram w przyczepach rolniczych. Zapraszamy do skorzystania z usług z zakresu serwisu przyczep samochodowych. Kompleksowa oferta obejmuje naprawy każdego rodzaju usterek. Naprawa Przyczep Samochodowych. Masz przyczepę, która w aktualnej chwili ma otwartą przestrzeń ładunkową. a potrzebujesz dobudować stelarz + zamontować dodatki? Nasza firma posiada mechanika mobilnego.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
24 thoughts on “Zobacz jak zmierzyć nacisk na hak holowniczy! #101_Gadżetów”
Sorry, ale te "dobre rady" to napewno nie w przypadku przyczep klasy 3,5t. Tu nośność zaczepu i haka w większości terenówek lub ciężkich busów wynosi 150 kg i warto też ten zakres wykorzystać oczywiście go nie przekraczając. Wtedy zestaw prowadzi się maksymalnie stabilnie. Taka konfiguracja jest też w pełni przepisową. WAŻNE: "Rozciaganie" zestawu cisnąc na gaz w celu stabilizacji miotającej przyczepy to samobójczy mit. Przy pojawieniu się tendencji miotania jak najwcześniej z umiarem przyhamować i zestaw natychmiast się stabilizuje (o ile nie zwlekaliśmy aż do momentu kiedy przyczepa zaczyna wyprzedzać samochód)
Z masą na przyczepie jest jak z umiejscowieniem silnika – jeśli jest ciężko z przodu, to nie skręca ale jest stabilnie, a jak ciężko jest z tyłu to może skręca ale chce zabić na miejscu. Chyba lepiej dociążyć hak, niż odciążyć ubezpieczenie
A nie taniej i prościej jest zaparkować po prostu na środku przyczepy? Wiadomo, że silnik i tak jest z przodu więc będzie lekko przesuwać nacisk w przód ale to nie będzie znaczna wartość.
Kiedyś wiozlem na takiej brenderupce passata b6 WV Sharanem, początki z lawetą, passat był podobnie załadowany jak na filmie przy nacisku 60 kg, po przekroczeniu 80 km/h zaczął się węgorz i 3 pasy na niemieckiej a2 były moje na szczęście obyło się bez dachowania. Po wymianie gaci podjechałem paskiem 20 cm do przodu i jechalo się jak po sznurku. Morał? Lepsze 130 kg na haku niż "miotanie jak szatan"
Ja mam inny patent. Najpierw mierzę wysokość haka do ziemi. Ważę około 80kg. Staję na haku i proszę drugą osobę żeby zmierzyłam miarką ile auto usiadło na zawieszeniu na haku np. 5 cm. Wtedy jak załaduje auto wiem, że wysokość powinna być około 4 cm. I tak cyrkluje autem aby było 4 cm mniej od nominalnej wysokości.
Można wiele się nauczyć z Twoich filmów między innymi max nacisk na hak. Byłem pewien że pojazd ma być właśnie do końca zaparkowany tak jak miałeś na początku a tu proszę!!
Sorry, ale te "dobre rady" to napewno nie w przypadku przyczep klasy 3,5t. Tu nośność zaczepu i haka w większości terenówek lub ciężkich busów wynosi 150 kg i warto też ten zakres wykorzystać oczywiście go nie przekraczając. Wtedy zestaw prowadzi się maksymalnie stabilnie. Taka konfiguracja jest też w pełni przepisową. WAŻNE: "Rozciaganie" zestawu cisnąc na gaz w celu stabilizacji miotającej przyczepy to samobójczy mit. Przy pojawieniu się tendencji miotania jak najwcześniej z umiarem przyhamować i zestaw natychmiast się stabilizuje (o ile nie zwlekaliśmy aż do momentu kiedy przyczepa zaczyna wyprzedzać samochód)
1:10 chyba przodu auta przez co nie da się skręcać…
Z masą na przyczepie jest jak z umiejscowieniem silnika – jeśli jest ciężko z przodu, to nie skręca ale jest stabilnie, a jak ciężko jest z tyłu to może skręca ale chce zabić na miejscu.
Chyba lepiej dociążyć hak, niż odciążyć ubezpieczenie
Dudus, jak ja Cię lubie🙂
miota nim jak szatan
Czyli co wozenie crossa w poprzek auta na haku to nie dobrze? Sa takie mocowania. Jednak przyczepka.
A nie taniej i prościej jest zaparkować po prostu na środku przyczepy? Wiadomo, że silnik i tak jest z przodu więc będzie lekko przesuwać nacisk w przód ale to nie będzie znaczna wartość.
a czemu nie posmarowany hak
Kiedyś wiozlem na takiej brenderupce passata b6 WV Sharanem, początki z lawetą, passat był podobnie załadowany jak na filmie przy nacisku 60 kg, po przekroczeniu 80 km/h zaczął się węgorz i 3 pasy na niemieckiej a2 były moje na szczęście obyło się bez dachowania. Po wymianie gaci podjechałem paskiem 20 cm do przodu i jechalo się jak po sznurku. Morał? Lepsze 130 kg na haku niż "miotanie jak szatan"
Test bez sensu bo laweta nieprzystosowana na dla tego suva to 1 bo tez ma swoje dmc wiec czuje ze i tak zostalo przekroczone
🖤💚🖤💚🖤💚🖤💚🖤
Ja mam inny patent. Najpierw mierzę wysokość haka do ziemi. Ważę około 80kg. Staję na haku i proszę drugą osobę żeby zmierzyłam miarką ile auto usiadło na zawieszeniu na haku np. 5 cm. Wtedy jak załaduje auto wiem, że wysokość powinna być około 4 cm. I tak cyrkluje autem aby było 4 cm mniej od nominalnej wysokości.
A gdyby to wstawia pod haka i bez wypinania widać?
duda weź ty sie lepiej tam za wykopki ziemniaków
A nie lepiej pojechać na najbliszą wagę samochodową i wjechać tylko samochodem?
Poradnik jak z lawety zrobić zawodową tańcerkę
Można wiele się nauczyć z Twoich filmów między innymi max nacisk na hak.
Byłem pewien że pojazd ma być właśnie do końca zaparkowany tak jak miałeś na początku a tu proszę!!
Hehe waga łazienkowa trochę taniej wychodzi a trzonek z odpowiednią długością to szczegół
E.. To raczej reklama crosslanda🤣
No fajne fajne 🙂😊
W mercedesie ML W164 mam maks. 135kg na haku
Cholera ja przeciazalem nie raz i to sporo
To ja już wolę urwać hak ale nie dachowac z przyczepą.
Moim zdaniem lepiej niech dociska niż odrywa samochód tyłem