Loading…

Mechanik do Przyczep Samochodowych

Naprawa Przyczep Samochodowych
Kontakt

Drugie życie D-47. Prostowanie zbliża się do końca. Budżetowa naprawa przyczepy D-47 część 2.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

source Jako jedyni posiadamy największy i najtańszy serwis przyczep i lawet do samochodów w Warszawie i województwie mazowieckim. Naprawa przyczep samochodowych, serwis przyczep samochodowych, Naprawa i wymiana ram w przyczepach rolniczych. Zapraszamy do skorzystania z usług z zakresu serwisu przyczep samochodowych. Kompleksowa oferta obejmuje naprawy każdego rodzaju usterek. Naprawa Przyczep Samochodowych. Masz przyczepę, która w aktualnej chwili ma otwartą przestrzeń ładunkową. a potrzebujesz dobudować stelarz + zamontować dodatki? Nasza firma posiada mechanika mobilnego.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

39 thoughts on “Drugie życie D-47. Prostowanie zbliża się do końca. Budżetowa naprawa przyczepy D-47 część 2.

  1. Remontowanie d47 to ciężki kawałek chleba. Wiem co mówię bo z ojcem remontowaliśmy takie 2, jak nie pogięta to popękana. Na co dzień mam do czynienia z przyczepami THK 5. Moim zdaniem o wiele lepsze są te THK 5 od d47. Jedynie d47 przebija tym THK 5 że jest szersza (chodzi o zabudowę), ma dwie osie hamowane (w THK 5 zazwyczaj jest jedna oś hamowana, ale zdarzają się takie co mają i dwie osie hamowane) i to że d47 ma ten kiper na tył. Przede wszystkim THK 5 ma oby dwie ramy zbudowane z ceowników hutniczych, resory zbudowane są z 11 piór (naprawdę twarde są te resory, same sworznie trzymające te resory są co najmniej 2 razy grubsze jak w d47), mimo że ma tylko jedną oś hamowaną to osie są grubsze jak w d47, same piasty mają 8 szpilek a nie 6.

  2. Ja jak robię takie coś. To zostawiam tylko osie i kołowrót. Reszta na złom. 8 ton można zrobić na tych osiach ale resor parabolik i koła 19.5. A z tej ramy to można sanki na zimę zrobić

  3. Ja swoją d47 wyprostował i włożyłem w ramę 120mm ceownik hutniczy i teraz można 7.5 tony do tyłu kiprować. Tak ceownik bardzo fajnie usztywnia tą słabą ramę

  4. Też złamaną mam taką samą i to dwa razy no i teraz tylko na boki kiper .Mam nadzieję że za rok będzie więcej czasu i wstawię nowe ceowniki i będzie do tyłu też kiper 🙄

  5. Bardzo dobrze powiedziane. W tej przyczepie nie ma:
    -ramy
    -resora
    -kół
    -wózka czyli skrętu
    -osi

    Aby ładować 7 ton czy więcej.
    Dziwni mnie że ludzie inwestują tyle kasy w zmocnienia przyczepy z plasteliny.

    Jeszcze ten nieudolny konstrukcyjnie siłownik bez wymiennych prowadnic.

    Nie w tych czasach:)

  6. Będzie chodzić jeśli będzie tylko zboże wozić 😁💪 u nas dziadka przyczepa 10lat woziła na burtach 50+50 zboże i kiprowała tyłem do żmijki bez problemu (tylko spowrotem trzeba było napychać żeby siadła na uszy ) do póki wujas piachu nie woził do zasypu fundamentów . Zapinał do niej jeszcze d45 też na burtach 50+50 i sypali 22tony na cały zestaw, czyli 11 ton na jedną … Przetrwała , ale co z tego jak tak ją to wymęczyło że na jesieni siadła na polu z drewnem i chcieli wyciągnąć do tyłu . Wyciągnęli tylko pół ramy (mogę zdjęcia wysłać 😅) … Dobrze ćwoki nie rozerwali jej na drodze albo przy kiprowaniu bo jeszcze by nieszczęścia narobili. Pozdro 🤙🍻

  7. Prostowalem swoją 2 lata temu, była zgięta głównie w bok i wyrwany tylny wózek, prostowanie mocno siłowe ale bez żadnych cięć, dodatkowo ceowniki zaspawane blachą 6mm i przy każdej poprzeczce wstawiłem po obu stronach od góry i od dołu trójkąty sięgające na 1/3 belek poprzecznych, również z blachy 6mm, ogólnie w każdym możliwym punkcie rama została wzmocniona. Remont trwał dobre 3 miesiące ale przyczepa jest mega stabilna. Ładowność pszenicy to ok 7.5 tony, wywrot do tyłu na małych nierównościach nie robi na niej żadnego wrażenia, z tylu zamiast oryginalnych uszu wspawane kule wywrotu wraz z kielichami, wzmocnione resory, poduchy i zamontowane koła ciężarowe od niskopodwoziowki. Pozdrawiam

  8. Chyba jeszcze to będziesz prostował bo Tak na oko to na środku do prostego to brakuje z 5 cm połóż łate Ale sznurek na koniec zabawy z nią i pokaż na filmie jak to wyszło

  9. Albo robisz dobrze albo wcale potem taka jeździ po drogach i tylko kiedy się gówno rozleci co z tego jak klient każe jak by mu nikt nie zrobił tak jak chce to by był zmuszony do zrobienia tak jak być powinno a nie szerzyć patologie

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!