source Jako jedyni posiadamy największy i najtańszy serwis przyczep i lawet do samochodów w Warszawie i województwie mazowieckim. Naprawa przyczep samochodowych, serwis przyczep samochodowych, Naprawa i wymiana ram w przyczepach rolniczych. Zapraszamy do skorzystania z usług z zakresu serwisu przyczep samochodowych. Kompleksowa oferta obejmuje naprawy każdego rodzaju usterek. Naprawa Przyczep Samochodowych. Masz przyczepę, która w aktualnej chwili ma otwartą przestrzeń ładunkową. a potrzebujesz dobudować stelarz + zamontować dodatki? Nasza firma posiada mechanika mobilnego.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Remontowanie d47 to ciężki kawałek chleba. Wiem co mówię bo z ojcem remontowaliśmy takie 2, jak nie pogięta to popękana. Na co dzień mam do czynienia z przyczepami THK 5. Moim zdaniem o wiele lepsze są te THK 5 od d47. Jedynie d47 przebija tym THK 5 że jest szersza (chodzi o zabudowę), ma dwie osie hamowane (w THK 5 zazwyczaj jest jedna oś hamowana, ale zdarzają się takie co mają i dwie osie hamowane) i to że d47 ma ten kiper na tył. Przede wszystkim THK 5 ma oby dwie ramy zbudowane z ceowników hutniczych, resory zbudowane są z 11 piór (naprawdę twarde są te resory, same sworznie trzymające te resory są co najmniej 2 razy grubsze jak w d47), mimo że ma tylko jedną oś hamowaną to osie są grubsze jak w d47, same piasty mają 8 szpilek a nie 6.
za dobrych czasów przy taniej sile roboczej tez prostowalismy takie ramy na zimno mury budynków czeszczały młoty lewarki siłowniki i cheja, nigdy nie było idealnie
Ja jak robię takie coś. To zostawiam tylko osie i kołowrót. Reszta na złom. 8 ton można zrobić na tych osiach ale resor parabolik i koła 19.5. A z tej ramy to można sanki na zimę zrobić
Ja swoją d47 wyprostował i włożyłem w ramę 120mm ceownik hutniczy i teraz można 7.5 tony do tyłu kiprować. Tak ceownik bardzo fajnie usztywnia tą słabą ramę
Też złamaną mam taką samą i to dwa razy no i teraz tylko na boki kiper .Mam nadzieję że za rok będzie więcej czasu i wstawię nowe ceowniki i będzie do tyłu też kiper 🙄
Będzie chodzić jeśli będzie tylko zboże wozić 😁💪 u nas dziadka przyczepa 10lat woziła na burtach 50+50 zboże i kiprowała tyłem do żmijki bez problemu (tylko spowrotem trzeba było napychać żeby siadła na uszy ) do póki wujas piachu nie woził do zasypu fundamentów . Zapinał do niej jeszcze d45 też na burtach 50+50 i sypali 22tony na cały zestaw, czyli 11 ton na jedną … Przetrwała , ale co z tego jak tak ją to wymęczyło że na jesieni siadła na polu z drewnem i chcieli wyciągnąć do tyłu . Wyciągnęli tylko pół ramy (mogę zdjęcia wysłać 😅) … Dobrze ćwoki nie rozerwali jej na drodze albo przy kiprowaniu bo jeszcze by nieszczęścia narobili. Pozdro 🤙🍻
Prostowalem swoją 2 lata temu, była zgięta głównie w bok i wyrwany tylny wózek, prostowanie mocno siłowe ale bez żadnych cięć, dodatkowo ceowniki zaspawane blachą 6mm i przy każdej poprzeczce wstawiłem po obu stronach od góry i od dołu trójkąty sięgające na 1/3 belek poprzecznych, również z blachy 6mm, ogólnie w każdym możliwym punkcie rama została wzmocniona. Remont trwał dobre 3 miesiące ale przyczepa jest mega stabilna. Ładowność pszenicy to ok 7.5 tony, wywrot do tyłu na małych nierównościach nie robi na niej żadnego wrażenia, z tylu zamiast oryginalnych uszu wspawane kule wywrotu wraz z kielichami, wzmocnione resory, poduchy i zamontowane koła ciężarowe od niskopodwoziowki. Pozdrawiam
Chyba jeszcze to będziesz prostował bo Tak na oko to na środku do prostego to brakuje z 5 cm połóż łate Ale sznurek na koniec zabawy z nią i pokaż na filmie jak to wyszło
Albo robisz dobrze albo wcale potem taka jeździ po drogach i tylko kiedy się gówno rozleci co z tego jak klient każe jak by mu nikt nie zrobił tak jak chce to by był zmuszony do zrobienia tak jak być powinno a nie szerzyć patologie
d 47 ma wade konstrukcyjna ramy
Remontowanie d47 to ciężki kawałek chleba. Wiem co mówię bo z ojcem remontowaliśmy takie 2, jak nie pogięta to popękana. Na co dzień mam do czynienia z przyczepami THK 5. Moim zdaniem o wiele lepsze są te THK 5 od d47. Jedynie d47 przebija tym THK 5 że jest szersza (chodzi o zabudowę), ma dwie osie hamowane (w THK 5 zazwyczaj jest jedna oś hamowana, ale zdarzają się takie co mają i dwie osie hamowane) i to że d47 ma ten kiper na tył. Przede wszystkim THK 5 ma oby dwie ramy zbudowane z ceowników hutniczych, resory zbudowane są z 11 piór (naprawdę twarde są te resory, same sworznie trzymające te resory są co najmniej 2 razy grubsze jak w d47), mimo że ma tylko jedną oś hamowaną to osie są grubsze jak w d47, same piasty mają 8 szpilek a nie 6.
za dobrych czasów przy taniej sile roboczej tez prostowalismy takie ramy na zimno mury budynków czeszczały młoty lewarki siłowniki i cheja, nigdy nie było idealnie
Hej, dlaczego usunąłeś filmik o paliwie z ryjewa?
Ja jak robię takie coś. To zostawiam tylko osie i kołowrót. Reszta na złom. 8 ton można zrobić na tych osiach ale resor parabolik i koła 19.5. A z tej ramy to można sanki na zimę zrobić
Siemano leci sub ode mnie mądre słowa słyszę od ciebie o tych d47 pozdrawiam lubelskie
Ta przyczepa nie powinna przejść przeglądu ….
Jak będziesz miał chwilę wpadnij na kanał szymek911 tam moje dzieło sztywna rama i robota od podstaw 😁
Ludzie to tylko na złom rama tylko i wyłącznie nowa i zamknieta
Ja swoją d47 wyprostował i włożyłem w ramę 120mm ceownik hutniczy i teraz można 7.5 tony do tyłu kiprować. Tak ceownik bardzo fajnie usztywnia tą słabą ramę
Też złamaną mam taką samą i to dwa razy no i teraz tylko na boki kiper .Mam nadzieję że za rok będzie więcej czasu i wstawię nowe ceowniki i będzie do tyłu też kiper 🙄
Na tory kolejowe łancuch grube do szyn
Leczenie syfu pudrem.
Ta rama to na hutę nie do prostowania. Z gowna bata nie ukręcisz . Strach tym jezdzic
O ja pierdole 🙄😐
Dokładnie też mam d 47 z nadstawkami wchodzi max 6 t pszenicy i to jest naprawdę max. Kupiona juz po przejsciach pogieta.
Ktoś wie po co są te otwory w ramie? Gdzieś czytałem, że niby naprężenia się rozkładają dzięki temu, znowu ktoś inny mówił że to tylko na przewody.
U mnie taka przyczepa ciągnie przy kupowaniu w tył na jeden bok i wszystko pomierzone i dojść nie mogę co to
Przecież ona nie jest wyprostowana, rama dalej jak dwa banany do dołu wisi…
Głupota ludzi z tym przeładowywaniem
Dziadowanie
Bardzo dobrze powiedziane. W tej przyczepie nie ma:
-ramy
-resora
-kół
-wózka czyli skrętu
-osi
Aby ładować 7 ton czy więcej.
Dziwni mnie że ludzie inwestują tyle kasy w zmocnienia przyczepy z plasteliny.
Jeszcze ten nieudolny konstrukcyjnie siłownik bez wymiennych prowadnic.
Nie w tych czasach:)
Wzmocnienia w Ramę wstawać i będzie śmigać
Będzie chodzić jeśli będzie tylko zboże wozić 😁💪 u nas dziadka przyczepa 10lat woziła na burtach 50+50 zboże i kiprowała tyłem do żmijki bez problemu (tylko spowrotem trzeba było napychać żeby siadła na uszy ) do póki wujas piachu nie woził do zasypu fundamentów . Zapinał do niej jeszcze d45 też na burtach 50+50 i sypali 22tony na cały zestaw, czyli 11 ton na jedną … Przetrwała , ale co z tego jak tak ją to wymęczyło że na jesieni siadła na polu z drewnem i chcieli wyciągnąć do tyłu . Wyciągnęli tylko pół ramy (mogę zdjęcia wysłać 😅) … Dobrze ćwoki nie rozerwali jej na drodze albo przy kiprowaniu bo jeszcze by nieszczęścia narobili. Pozdro 🤙🍻
wyprostowane, a dalej łódke z tej ramy widze, chyba ze kamera tak zniekształca 😉
Podaj Piterrr email albo nr tel to Ci wyśle zdjęcia jak ja wzmocniłem taką ramę u siebie.
Moja d47 jest gorzej pogięta bo jak jedzie prosto to zostawia 4 ślady 😀
Prostowalem swoją 2 lata temu, była zgięta głównie w bok i wyrwany tylny wózek, prostowanie mocno siłowe ale bez żadnych cięć, dodatkowo ceowniki zaspawane blachą 6mm i przy każdej poprzeczce wstawiłem po obu stronach od góry i od dołu trójkąty sięgające na 1/3 belek poprzecznych, również z blachy 6mm, ogólnie w każdym możliwym punkcie rama została wzmocniona. Remont trwał dobre 3 miesiące ale przyczepa jest mega stabilna. Ładowność pszenicy to ok 7.5 tony, wywrot do tyłu na małych nierównościach nie robi na niej żadnego wrażenia, z tylu zamiast oryginalnych uszu wspawane kule wywrotu wraz z kielichami, wzmocnione resory, poduchy i zamontowane koła ciężarowe od niskopodwoziowki. Pozdrawiam
Dla żartu ktoś wsadził bolce podnosiłes i tak się stało
Chyba jeszcze to będziesz prostował bo Tak na oko to na środku do prostego to brakuje z 5 cm połóż łate Ale sznurek na koniec zabawy z nią i pokaż na filmie jak to wyszło
Dziękuję za objaśnienie 😉
Albo robisz dobrze albo wcale potem taka jeździ po drogach i tylko kiedy się gówno rozleci co z tego jak klient każe jak by mu nikt nie zrobił tak jak chce to by był zmuszony do zrobienia tak jak być powinno a nie szerzyć patologie
Ta rama jedyne co powinna teraz robić to leżeć na złomie, później będzie lament jak coś się stanie na drodze…
wystarczy zwykły lewarek porządna belka, łańcuch i te ramę wyprostujesz bez żadnego rozcinania do prostego ..
Witam jak tak patrzę to ta rama nadal jest w hu… Krzywa
Nie wiem jak ludzie użytkują te przyczepy ja mam dwie d47 z 78 i 80roku i obydwie w całości i nie połamane
🎥👍…
Jees oglądamy
Ogladamy