source Jako jedyni posiadamy największy i najtańszy serwis przyczep i lawet do samochodów w Warszawie i województwie mazowieckim. Naprawa przyczep samochodowych, serwis przyczep samochodowych, Naprawa i wymiana ram w przyczepach rolniczych. Zapraszamy do skorzystania z usług z zakresu serwisu przyczep samochodowych. Kompleksowa oferta obejmuje naprawy każdego rodzaju usterek. Naprawa Przyczep Samochodowych. Masz przyczepę, która w aktualnej chwili ma otwartą przestrzeń ładunkową. a potrzebujesz dobudować stelarz + zamontować dodatki? Nasza firma posiada mechanika mobilnego.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Majster powiedz mi jak to jest prawilnie? Wyciąłeś ramę tam gdzie są nabijane nr fabryczne. Dorobisz nową. Czy sam nabijesz numery czy dajesz to do rzeczoznawcy i robisz to wszystko legalnie? Rama hl 6011 jest fenomenalna a nie delikatna tak jak mówisz. To ma 6 ton ładowności a nie 10. Ludzie wożą na nich 12 i wytrzymują. Jak ją obspawasz w każdym miejscu to przesztywnisz konstrukcję i wtedy podczas jazdy na nierównym terenie (przejazd na ukos przez miedze itp) będzie jechać na 3 kołach a w skrajnych przypadkach rama się skrzywi
Piękna robota, mało ludzi co się tym zajmuje i robi to tak skrupulatnie oraz poprawia fabrykę i efekt finalny jest że sprzęt pracuje długimi latami bezawaryjnie. Szanuję za fach i zdolności 😉
Trochę muszę się z tobą nie zgodzić bo te ramy mają potencjał w tym przypadku że rama nie wytrzymała to była ewidentna wina właściciela na nowej zabudowie przy właściwym użytkowaniu te ramy wytrzymają bardzo długo a rozpurek niema w środku żeby ta rama nie Pękala tylko mogła pracować
Jaki jest rozstaw siłowników oraz mocowań uszu w HL 6011 oraz 8011 na wywrot ?
Twoja ciezka praca jest proporcjonalna do zarobku przy takiej przyczepie?
Miałem propozycje przyczep, chcieli by zrobic ale za pól darmo…
Witam, chciałbym się dowiedzieć jak rejestrowałeś te tandemy przerabiane z naczep, jeśli można.
Tak z ciekawości. A co z numerami? Sam nabijesz czy co? Albo może tam jest tabliczka i ją przynitujesz… Chodzi mi o legalność takiej naprawy.
Majster powiedz mi jak to jest prawilnie? Wyciąłeś ramę tam gdzie są nabijane nr fabryczne. Dorobisz nową. Czy sam nabijesz numery czy dajesz to do rzeczoznawcy i robisz to wszystko legalnie?
Rama hl 6011 jest fenomenalna a nie delikatna tak jak mówisz. To ma 6 ton ładowności a nie 10. Ludzie wożą na nich 12 i wytrzymują. Jak ją obspawasz w każdym miejscu to przesztywnisz konstrukcję i wtedy podczas jazdy na nierównym terenie (przejazd na ukos przez miedze itp) będzie jechać na 3 kołach a w skrajnych przypadkach rama się skrzywi
Mogę wiedzieć ile kosztowała taka naprawa? I jaka lokalizacja?
Piękna robota, mało ludzi co się tym zajmuje i robi to tak skrupulatnie oraz poprawia fabrykę i efekt finalny jest że sprzęt pracuje długimi latami bezawaryjnie. Szanuję za fach i zdolności 😉
Witam jak zawsze kawał dobrej roboty, jaki byś polecił ceownik do górnej ramy do przyczepy D 46 ,wywrot na dwie strony burty podwójne
Jaką dałbyś ramę gdybyś robił jak początkowo zakładano na 3strony
W środek ramy wstaw x będzie trzymać we wszystkie strony.
Gdzie kupiłeś felgi na 8 śrub? Jaki masz rozmiar opon?
Jaki ceownik zwykły ? S 235
Trochę muszę się z tobą nie zgodzić bo te ramy mają potencjał w tym przypadku że rama nie wytrzymała to była ewidentna wina właściciela na nowej zabudowie przy właściwym użytkowaniu te ramy wytrzymają bardzo długo a rozpurek niema w środku żeby ta rama nie Pękala tylko mogła pracować
Dałeś wyższy ceownik na ramę więc uszy wywrotu też powinieneś podnieść o 4 cm bo chyba rama górna leży na dolnej w czasie jazdy?